Merhaba anneler oğlum için aktivite masası almak istiyorum. Kullananlar fikir verebilir mi bana? Hangi marka almalıyım? Bebişlerin ilgisini çok çekiyor mu? Kaç aylıkken oynamaya başlıyorlar? Bebeğim 9 aylık oldu geç mi kaldım almak için? 2 ay oynayıp da sıkılırmı acaba?Off ne çok soru sordum dimi😬💁🏼♀️