Elifkedi oglumun 2,5 ayindan beri tukurukleri akmaya basladi, boloncuk falan da oluyor. Doktor normal dedi. Tukuruk bezleri calismaya başlıyormuş. Sizin biraz erken olmuş ama normaldir diye düşünüyorum. Diğeri de yakın zamanda başlayacaktır. Dilrseniz doktornuzu da danışın.