Teachermom10 Hafif öksürük ve burun akıntım var. Halsizlik ve eklem ağrım yok.Sizin belirtileriniz nelerdi?
Aryemus_3 Teachermom10 eklem ağrısı baş ağrısı ateş üşüme ile başladı öksürük sonra oldu geçmiş olsun size
Birbebek34 Teachermom10 bizde şuan poztifiz burun akıntısı baş ağrısı hapşırma eklem ağrısı yaşıyorum 🥺
Hivrozam sevimlienerji baş ağrısı ne tarafta daha yogun benim sol tarafim başımın sol bölümü komple agriyo
sevimlienerji Teachermom10 bende emziriyordum ilaçsız atlattım canım test yaptır mutlaka 😕 inşallah değildir eğer öyleyse sadece parol icebilirsin adaçayı iç bol su ve c vitamini al.zencegil tozu kaynat içine bal ve limon kat iç geçmiş olsun 😕
Teachermom10 sevimlienerji çok teşekkür ederim. Eşinizde çıktı mı peki? Bir de karantina süreniz 10 gün müydü
sevimlienerji Teachermom10 eşim ve bebeğimde pozitifti ki zaten önce eşim oldu sonra bize geçirdi 😕karantina süremiz 10 gündü evet
-erCansu- Teachermom10 tat koku ve eklem ağrıları benm 2 haftada geçti ama annemin sizin gniydi belirtileri 2 ayda ancak toparladi
Bulutyumurta Teachermom10 ilk gün hafif brl ağrısı sonraki günler bogaz gıcıklanması öksürük geliyordu ama her geldiğinde kendimi tuttum öksürmedim hemen su içtim bu sayede öksürük ilerlemedi bide baş ağrısı oldu bu kadar
sevimlienerji Hivrozam Bu kişiden kişiye değişebilir eşimin komple ağrıyordu benim sağ taraf daha fazlaydı ama özellikle eklem ağrısı ile başlıyor