basaktpe12 1yaşında oğlum istediği şeyleri söyleyebiliyor yada ben mi öyle zannediyorum mesala bugün odasında oturduk baya oyuncak bebek vardı onu kucağıma attı sallar gibi yaptım bebeği sonra aldı beşiğine attı anladım uyumak istiyor hemen aldım oğlumu uyuttum uyudu benli yanlış algılıyorum yada yapacaklarını artık söylüyormu şuan desteksiz uyuyamayıyor sallama emzik vs olcak illa bu şekilde onu desteksiz uyutebilirmiyim yanıma alsam ninni söylesem
Papatyaseverr basaktpe12 Normal benim bebeğimde 13 aylık uykusu gelince kafasını yastığa koyuyor yatağına gidince oraya yaslıyor kafasını yada geliyor dizime yaslıyor bende alıp uyutuyorum 😊
nur-nr_123 basaktpe12 yanına değilde canm uyku arkdsi ver emzigini ver başında bekle uyut bnm oglumd esteksiz uyuyor
Ulusbaby basaktpe12 benim de oğlum 12 aylık, istediği şeyleri bu şekilde anlatmaya başladı 🙈 daha kendi başına yuruyemiyor umarım az kalmıştır… Sadece yemek işini halledemedik biz,hiç birşey yemek istemiyor, iştahsız sanırım 😕
asz basaktpe12 bizde 13 ay 24 günlüğüz evet belli ediyorlar ne istediklerini yani sen yanlış anlamıyorsun.ben oğlum için "bu kadar az kelime ile nasıl her istediğini anlatıpta yaptırıyor"derim etrafıma.çünkü hareketleri ile belli ediyorlar.misal bizimki de su içmek istediğinde elimden tutup mutfağa götürür ve arıtma musluğunu gösterir bana.uyutma kısmına gelince biz hala ayakta sallanıp öyle uyuyoruz(şikayetim de yok gerçi.çünkü bazen kitap,bazende telefon kurcalıyorum)bi kaç kez denedim yanına yatıp uyumayı ama sürekli kalktı ben de daha uğraşmadım.
Mom04 basaktpe12 1 yaşındayız benim oğluşumda uykusu geldi mi başını dizime koyar, istediği bir şey varsa eliyle uzatıp gösterir.. özellikle açıktığı zaman mutfağının kapısına gider çok hoşuma gidiyor 😂 su istediği zaman da hüpp yapıyor pipetli içmeyi öyle öğrettim ondan hüpp diye kaldı 😂