Herkese selamun Aleyküm hayırlı ramazanlar dilerim.. Ev yapımı lor peyniri yapanlariniz vardır illaki Bugün bir arkadaşımla konuşurken lordan bahsettik nasıl yapıyoruz vs bende anlattım sütü ilitiyorum içine kesilmesi için limon veya sirke ekliyorum dedim ve sonra kesiliyor peynir oluyor dedim ama yanlış yapıyormuşuz dedi.Nasil yani dedim süt kesiği veriyormuşuz instgramda öyle okudum peynir suyunu kaynatıyoruz tekrar lor peyniri olusucak o şekil verecekmişiz dedi ayy kafam karıştı kızlar benim gibi loru yapan varmı yoksa benmi yanlış yaptım 🙄