Nisadnc42 Kızlar 10 aylık kız bebegim var 2 3 haftadır boyle pişik ler oldu kızımın poposunda var genital de yok ucu beyaz sivilce gibi boyle baya bi var komple poposunda acaba mantar mı boyle pişik olurmu? Ne yapmak lazım
ipekkizimm Nisadnc42 mantar o canim eger hic pisik kremiyle gecmiyorsa. Travazol kullanabilirsin 2 gune geciriyor hemen
sevimgulce Nisadnc42 benim de kızım 16 aylık onda da oluyor ara sıra. Ne zaman olsa anlıyorum ki diş geliyor nitekim şaşmıyor🙏🏻 Ama travazol kullanalım yine de nolur nolmaz 🌸
Omeryku Nisadnc42 benim kızım da da iki gün önce oldu gündüz hamazinc gece trovozl kullandım hemen geçirdi mantar o
Nisadnc42 sevimgulce hic kullanmadım daha önce ama bizimki de yeni cıkardı diş ondan oldu belkide 🤷♀️