Kızım 1 yaşını geçti, 13 aylık olacak. Özellikle kaka yaparken kendiliğinden çömeliyor veya sandalye altına giriyor. Bakıcımız lazımlık alın kakası için oturmaya başlayalım demişti, daha erken demiştim. Çünkü okuduklarım genelde 3 yaş civarı tuvalet eğitiminden bahsediyor.
Sonra annem geldiğinde çocuğu gördü, o da siz neden çocuğu lazımlığa alıştırmıyorsunuz, çocuk daha size kendini nasıl anlatsın dedi. Anne daha çok küçük değil mi dedim, ben de sizi 1 yaşından sonra alıştırmıştım dedi. Hem annem hem bakıcı çocuğun böyle çok rahat alışacağını söylüyor.
Hiç bu kadar erken alıştırmaya başlayanınız oldu mu? İçimden bir ses bu sefer tecrübeye kulak ver diyor. Çünkü çocuğu zorlamayacağız, sadece çömelmeye başlayınca lazımlığa oturtacağız🤷🏻♀️