Dn123 ben beğeniyorum bebek olduktan sonra yerleri hiç deterjanla silmedim pril veya sirkeyle siliyordum şimdide robotun su haznesine sirke koyuyorum mop pedi var onada biraz pril döküyorum fazla sabununu alıyorum köpük köpük kalmıyor yani bu şekilde çok güzel siliyor çok memnunum çeyiz dönemimde dik süpürgelerden yoktu evde yer kaplamaması en büyük özellikleri bence çeyizimden olan var eşek ölüsü gibi koyacak yer yok çok ağır nefret ediyordum onunla süpürmekten hatta 2. El satıp yerine uygun fiyatlı dik süpürge alma düşüncem var