Tugcee11 Normal mi bu kadar çabuk pişik olması ? Sürekli değişiyor altı bezden kaynaklı olabilir mi sleepy kullanıyoruz değiştirsek mi ?
Busbus58 Tugcee11 ben sudocrem kullanıyorum arada bepanthol baby hiç pişik olmadı şuana kadar. 35 günlüğüz
nur-nr_123 Tugcee11 canim kesinlikle ilk 2 ay ıslak mendil kullanma bebek pamuklari var onları al birini Isla sil altını diğeriyle kurula ve sonra pişik kremi sür kremdede kesinlikle Bepanthol
CankizimRavzam Tugcee11 Canim ıslak mendil kullanma ıslak pamukla güzelce sil kurla öyle tak bezini altı hafiften bile nemli kalsa yazık pişik olur yavru ben hamazing kullanıyorum çok iyi tavsiye ederim ve normal benim kızımda olmuştu
Hayalims Tugcee11 altını açık tutun ara da hava alsın bezini değiştirin isterseniz başka bi marka deneyin