Benim kizim bu aralar cok sıkılgan oldu. Bir sorunu olmadigindan eminim herhangi agrisi yok, gaz sancisi hic yok cunku gazli bi bebek degil. Gazi gelirse kendi cikartiyor dogdugundan beri hic yardima ihtiyac duymadi. Genel olarak cok mutlu. Uyanir gulucukler sacar rahat rahat emer. Ama meme emmekten bile sıkılıyor bu aralar. Algilari cok acik bi bebek butun gun evi dolasip her yeri tanitiyorum dolasirken kocaman aciyor gozlerini 😊 sesli kitaplara bakiyoruz benim yuzumu ve fotograflara bakmayi cok seviyo kitaplar aldim onlara bakiyor cokta hosuna gidiyo guluyo bakarken ama max 10 dk oyalaniyor sonra yine aglamaya basliyo. Siz neler yapiyosunuz sizin bebisleriniz de boyle mi acaba merak ettim?