Merhabalar. Bi sorum olucaktı size. 6 ay 10 günlüğüz ek gıdaya yeni geçtik bi kaç tadım yaptık fakat veridiğim sebze tadımlarını (brokoli,kabak,havuç) falan yerken öğürüyo. 3 gün kuralından sonra bunları yoğurdun içinde ezip vermem bi sakınca yaratır mı acaba? Yoksa hep tek sebze,sade yoğurt olarak mı devam edeyim?