mirayybebek kızlar yaza kızıma almayı düşünüyorum lakin 12aylık olacak ayakları cok kücük yapı olarakda igor mu alayım ilk adımdan mı alayımki
GoGirl mirayybebek igoru ben corapsiz gydiremedim yara yapti o yuzden bir daha tercih etem begeniyorum ama
GoGirl mirayybebek ben nike adidas new balance spor ayakkabi kullaniyorum nike sandalete ayagi alisinca acitmadi nike yumusak zaten igor daha sert