Selbal İki ay iki günlük bebeğim. 1.30 dk da bir emmek istediğni acıktığını belli ediyor. Hep bu sürede ağlıyor. 2 saatte bir emzirilmesi gerektiği söyleniyor ama çok zor o süreyi tutturmak. Doymuyor mu anlamıyorum sizde durumlar nasıl.
azem1234 Selbal ben saat falan beklemem vala her ağladıgında azında göğsüm o neymiş öle saatli boşver emsin çocuk bekleme saati
Melissuken Selbal bebeğin çok küçük süre tutmayacaksın, o iştahsız bebekler için maksimum 2 saatte bir beslenmesi gerekir diyor daha fazla istiyorsa daha fazla verceksin ki senin şuanda kokuna ihtiyacı var. 4.aydan itibaren reddetmeye başlıyorlar bugünlerin keyfini çıkar:)
Selbal azem1234 ne bileyim süt doyurucu olmuyomuş. 2 saat sonra yağlanırmış falan diye okudumda… birde sindirimi için önemliymiş
Melissuken Selbal yok bu tam aksine meme emmek istemeyen bebekler oluyor 4. Ayda çevreyi keşfetmesiyle birlikte başlıyor, sen takip et bebeğin memede uyuya kalıyorsa , günde 6-7 çişli bez sayın varsa doyuyodur