Leylak2030 Kızlar dünden beri her yerim ağrıyor ama öyle böyle bi ağrı değil hafif ateşim de var akşam test için gidicem umarım yoktur ama tad koku vs yerinde böyle oluo pozitif çıkan varmı
Mahirss Leylak2030 uzulmeyin ama bende yeni atlattim ne esime nede bebegime gecti icinizi ferah tutun
Leylak2030 Mahirss umarım geçmez varsa eğer peki örneğin bende ve eşimde var bebekte yok oğlum 2,5 yaşında bizimle mi kalıyor yoksa bi yakınımıza falan mi vermemiz gerekiyor bilginiz varmi
Mahirss Leylak2030 canm benm oglumda 5 aylik ben maske ve eldivenle korudum kimseye vermene gerek yok allah korur sende tedbrni al allam korusun melegini
Leylak2030 Mahirss inşallah kuzum şimdilik pek öyle görünmüyor ayağa kalkamıyorum inan ki çok kötüyüm