3 aylık olduk. O kadar zor ve stresli geçiyor ki..
Şimdiye kadar gaz sancısından çekmiştik, şimdi de uyutamadığım için resmen kendimi yiyorum.
300 tane kaynak okuyorum, şöyle yap böyle yap diyenler..
Bu durumun kurtarıcısı sabır ve bebek adımları ile yavaş yavaş adapte etmek bebeği ve kendini. Yoksa çıldırmamak elde değil.
Tüm annişlere sabırlar diliyorum.
Bu da destek ve birleşme postu olsun benim gibi olanlara 💜