busrasilra14 sulu olanı benim oğlum da tutmadı hiç weebabynin başka silikon diş kaşıyıcıları da var bize yeterli geldi biraz daha büyüyünce parmak kaşıyıcıya geçtik. Damakları için zeytinyağı karanfil kürü yapmıştım dolapta soğuyunca damaklarına sürüyordum rahatlatıyordu. Bu diş dönemi en iyi yardımcı tetagil toz ve kehribar kolye oldu hala da kullanırız.