2 ay 27 günlük kız bebeğim var dogdugndan beri çok gazlı kızım kivraniyodu gece gündüz mahvolyduk geçenlerde yine burda İbrahim Saraçoğlunun gazli bebeklere kimyon kürü gördüm denemeye başladım günde 3 çay kaşığı veryrum verdiğim günden beri bebeğim gazını cikarabiliyo en önemlisi rahatladı gibi gördüm bilmeyenler için bı çay bardağı scak suyu kaynatyrum içine 1 tatlı kaşığı kimyon koyyrum bı taşım kayniyo tülbentle suzuyorum içine azck şeker katıp karıştıryrum ılıyınca bı çay kaşığıni bebeğime geri kalanını da ben içiyorum denemekte fayda var kızlar su gaz problemimz biran önce bitmesi ümidiyle 🤲☺️