Kızım 21 aylık dedesi pozitif çıktı ve Kaynanamlarla temaslı sadece o oradaydı biz görüşmemiştik bi kaç zamandır. Şimdi kızım taşıyıcı mı oluyor acaba pozitif midir bilmiyoruz bende hamileyim ve kronik hastayım eve gelmesi benim icinde cok riskli ama 10 günü askın süre onsuz napıcam 😞 onada test yapılcak dedi eşim içim içimi yiyor ya