Benim de 8 gun oldu evde spora baslayali. 4 ay 12 gunluk bebegim. 20 dk yuruyorum kosu bandinda, mekik kol bel karin dambillarla caisiyorum. Plank hareketini yaparken biraz ameliyat yeri agriyodu ama gecti gibi. Dambillarla saga sola egiliyorum, yien dambillarla mekik calisiyorum, dambillarla on kol ve gogus yapiyorum yaklasik 1 saat suruyor. Bebegim uyuyo uyaniyor uyaninca sesli sayiyorum oyun zannedip guluyor.