Arkadaşlar dün uyuya kaldım babası bakmış kızıma gece yanıma getirdi sabaha kadar kucağımda mızmızdı bende emzirmeye odaklandım, normalde gece değişmiyorum altını doğduğundan beri hiç kaka yapmaz biraz kaka yapmıs ve altını açtığımda sok oldum kıpkırmızı ve buruş buruş olmustı özel bölgesi pişik olmuş bende o heyecanla iki krem pudra sürdüm daha kötü olmuş ise geldim ama tekrar eve gitmek zorunda kaldım duş aldırdım biraz zeytinyağı sürdüm ardından travazol sürdüm bunun haricinde napbilirşm bir tık rahatladı şükür