elfeyllzdmr Kızlar bir ay 4 günlük bebeğim var. Göbek deliği dışa doğru şiş bi şekilde. Bu durum normal mi yaşayan var mı
Esra09 elfeyllzdmr göbek fıtığı olabilir benim oğlumun öyleydi çok şükür geçti doktorunuza danışın bize gaz damlası vermişti düzenli kullanımla geçti
Zumranur elfeyllzdmr canım hiçbir sey yapmana gerek yok küçükken benim de öyleymiş geçmiş kızım da da vardı sindi 9 aylık hiçbirseyi yok kilo alınca düzeldi
prensesannesi2 Benim kızımında öyleydi 5. Gün kontrolünde doktor göbek fıtığı var ama korkma genellikle bir yasına kadar kendiliğinden gecer demişti 1 ay kontrolünde düzelmişti.
azem1234 prensesannesi2 benim kızımın hala geçmedi 7 yaşında ameliyat olucak agrısı ne zamn olursa ozamn dedi bi zararı olmaz şimdilik ilerki yaşlarda oluyormş ama
Ssssraa Bizim de öyleydi ağladıkça iyice şişerdi. Doktor eliyle bastırırdı içine çöküyorsa sıkıntı yok derdi. Kendiliğinden geçti
PasaAnnesii elfeyllzdmr göbek fıtığı olabilir 1 aylıkken doktora gittiğimizde doktor söyledi kendiliginden geçer dedi çok ağlamaktan ve kendini sıkıyor ya ondan olurmuş