nilbilgeee Sevgili Anneler merhaba, Doğum sonrasi ne zaman regl görmeye başladınız ? Ben bebeğim 55 günlükken görmeye başladım. Acaba bu durum sütümü etkiler mi ? Miktarı azalır , tadı değişir diyorlar çok panik oldum.
birfincantuzruhu nilbilgeee öyle bisey tabiki olmaz. Bende ilk regl 39. gün oldum sonrada 3 buçuk aylıkken oldum. Çok şükür bi azalma olmadı. Bazen tadı değişiyor diyorlar regl döneminde ama tadına bakmadım açıkçası 😬
[silindi] nilbilgeee bende tam 40. Gün oldu ama sonrası hep düzensizdi 4 /5 ay böyle düzesniz ama sonra sütümde azalma oluyordu regl sürecinde mama veriyordum doymuyordu o günlerde hele geceleri hiç kalmıyordu
[silindi] Ama panik olacak bir olay yok yani senin elinde olan bir durum değil yani böyle olmasındada vardır bir sebeb öyle düşün tadını değiştirmişti beni sütümün oğlum biraz zor emiyordu regl olduğum zaman