kubosunatlasi baktınız 2 gün yapmadı verin lavmanı bişey olmaz inanın lavmana değil tuvaletlerini yapmaya alışıyorlar. Bide şurup içince düzeldi diye kesmeyin şurubu ben o hatayı yaptım 2-3 kez düzgün yapıp sonra yine kabız oluyorlar. Düzene girmesi için bir kaç ay kullanmak gerekiyor