biryavuzkusu Kızlar mana verdiğiniz bebeklerinizin kakası nasıl? Ben normalde geceleri yatmadan 1 kere mama veriyordum. Normal sulu yapıyırdu. Geçen ay hiç kilo almayınca günde 3 defa mama vermeye başladım. Ama kakası katılaştı. Kabız değil ama yanş afedersiniz bizim kakamı gibi. Bezin içindeyken yapamıyo ıkındığını anladımda altını açıp tuvalete tutar gibi tutuyorum öyle yapıyor. Mamadan dolayı böyle olması normal mi yoksa mamayı değiştirmeli miyim ? Hipp kullanıyordum öyle olduğunu görünce doktorda reflüden dolayı ar mama önerdi bebelac gold ar mama kullanıyorum şuan daha 1 kutu bitmedi ama bundada yine öyle oldu
[silindi] biryavuzkusu biz evolvia kullanıyoruz böyle Bi sıkıntı olmadı sadece anne sütü aldığı zamanla aynı kıvamda üstelik gündüzleri hep mama içio. Mamadan sonra su verin
Bebeminnie biryavuzkusu sma kullanıyormmben iki aydır Emziriyorm ama günde 3-4 defa mama da veriyorm hep hardal rengi sıvı yapıyor hiç değişmedi 2-3 günde bir yapıyor ama katı olmadığı için zorlanmıyor
biryavuzkusu Fazilettt bebelac gold kullanıyorum zaten ama reflü teşhisi konduğu için ar olanını kullanıyorum sanki ondada yaptı
biryavuzkusu Bebeminnie bilemiyorum neden böyle oldu ya tekrar mı değiştirsem mamayı acaba ar mama kullandığım için mi öyle oluyor 🤔