Merhabalar.
Bebek Arabası alacagim ama sizlerinde fikirlerine başvurmak istedim :)
Çok model var..
Puset bebek arablari çok kullanışlı olmuyor deniyor. Aklımda baston Bebek Arabası var. Baston Bebek Arabasını yenidogan da kullanıyor mu acaba ?
Sizlerin memnun kaldığıniz marka ve modeller nelerdir