Ayrı ayrı post açmayayım buradan sorayım dedim.ilk sorum ,sezeryan olduğum ilk gün diş etlerimin tamamı ağrıyordu 3 gün sonra geçti ama ara ara yine ağırıyor.Neden acaba bilen var mı ? Kork gün oldu sezaryen olalı.kalsiyum eksikliği mi oldu acaba emzirmeden sonra ?
İkinci sorum 2 gündür kanamam yok ama sarımsı bir akıntım var .geçti mi kanamam geçmedi mi emin olamıyorum çünkü tam geçti derken tekrar başlıyor.kanama biterken böyle sarı yeşil gibi akıntı mı oluyor ? Bittiğinden emin olsam kuran namaz kılardım ramazan ayındayız diye .