Baturoglan aynı durumdayız 8.5 oldu hala dönmek istemiyor . İstemiyor diyorum çünkü birkaç kez kendi kendine döndüğünü gördüm ama biz destekleyince direniyor dönmemek için emeklemek hak getire zaten yeni nesil uyuşuk çıktı 😂 sıkma canını olur zamanla fiziksel bir sıkıntı olmadığı müddetçe kim kalmış yerde