Arkadaşlar kızım 1 yaşına girdi yeni. Kontrole gittik 7,650 gram çıktı yani çok az. 2800 doğmuştu. Çocuk doktoruna gidicez ama buradaki annelerden de fikir almak istedim. Bizim gibi olanlar var mı doktorunuz ne dedi? Emiyor bebeğim ama çok az yemek yiyor ve aşırı hareketli. Napacağımı bilmiyorum yardım edin lütfen 😭