Balinannesii Kızlar ben doğum yapalı 5 ay oldu. Ama karnımda sürekli bi hareketlenme sanki kalbim karnımda atıyor gibi hissediyorum. Sanki bebek varmışta hareket ediyormuş gibi sizde de böyle bir durum oluyor mu ?
turansmom Balinannesii Geçen çok fazla midem bulaniyor ve başım dönüyordu doğumdan sonra adette olmadı karnim kıpırdamaya başladı, test yaptım ndgatif çıktı malesef. Bu karin kıpırtılarına anlam veremiyorum ama her kıpırdiğında hamileliğimi cok özlüyorum
Remkoc Balinannesii ay vallahi benimde 3 ay oldu bende neden diye dusunuyordum bı an hamileligime gidip geliyorum öyle olunca 😂
ikiKudurukAnnesi Evet aynen tam böyle bebeğin ilk hareketleri gibi pıt pıt yapıyor 😂 Rahim kendini toparlıyormus sanırım
Balinannesii turansmom ay yok ben özlemiyorum arka arkaya yeni doğum yaptım valla bi doğum daha kaldıramam 😂
Balinannesii Remkoc ben test bile görmek istemiyorum. Ama bildiğini hareket yani, ama sonra diyorum ki küçücük bebek nasıl o kadar hareketli olsun 🤩
omerrmoms Balinannesii bende test yapana kadar rahatlayamiyorum regl oluyorum 4 gün sürüyor bitince hemen test neden 4 gün acaba yerleşme kanaması mi diye. Regl oluyorum 10 gün neden on gün bi sıkıntı mı var diye gidip test yapıyorum. Karnım da gaz vardır tekme hissederim. Karnım sismistır hamilemiyim derim milletçe kafayı üşüttükk😄😄
Balinannesii omerrmoms ay ben 2 kere üst üste doğum yaptım testi görmek dahi istemiyorum valla aynı düşünceler bende de var karnım sisiyo karnıma bakıyorum lekelenme oluyo acaba yerleşme kanamasımı diyorum. Allah gerçekten isteyenlere nasip etsin 🙏🏼
Hsrtgndz Balinannesii Evet aynısı bendede oluyor bebeğim 7aylik oldu ama sanki bazen hamileliğin acaba bile djyorum
Balinannesii Hsrtgndz birde yani sürekli hareket etmez bebek o yüzden sürekli bu şekilde rahatlatıyorum kendimi. Kalkıyorum bişey geliyo yatıyorum bişey geziyo kafayı yicez artık 🤩
26es1965 Balinannesii Benimde aynı oluyordu babaanneme sordum uşak eşi diye bişeymiş rahim bebek ararmış pıt pıt atar gezer o karnında dedi sonradan düzeliyormuş 😅
YavuzCagan Bu aksam ilk defa bunu hissedip yaşayıp anlam verememem ve bu postu görmem rahatlattı 5 ay önce dogum yaptm ilk defa bu gece oldu 🤷♀️😂