Derdf Merhaba, bugün 4. ay aşılarımızı olduk, bu ay sadece 600 gr almış mama başlamadık ama az mı almış sanki bilemedim 🤷🏼♀️ En az bu ay kilo aldık.. Sizin bebişleriniz nasıldı bu ayda? 🌸
Dlnilingi Derdf 400 gram alt sınır diye söyledi Dr sizinki normal bizim ki de 800 gram aldı çünkü eli ayağı durmuyor ve kaka sayımız 3-4 bazen 5 sizin nasıl ?
MerveAtsr Derdf bnm bebeğimde 4. Ayda az aldı hemsiremiz artık eskisi gibi kilo almasını bekleme öyle olsa zaten obez olurdu. Hatta 2 ay büyük arkadaşmin çocuğu var gittikçe de azaliyomus kilo almaları normal yani
birfincantuzruhu Derdf bizde 4. ayımızda 600 gram almıştık ama bize mama başka demedi doktor. 4 ay 16 günlük oğlum 16 günde de 300 gram almış doktor normal demişti.
Derdf Dlnilingi 2 veya 3 kez kaka yapıyor benim kızımda, evet epey hareketlendi ve emerken sürekli etrafa bakınıyor 🤷🏼♀️
Dlnilingi Derdf ya evet etraf oldukça dikkatini çekiyor göğüs uçlarım tahriş oldu emip bırakıyor ısırıyor damağının arasında