Ruzgo35 Kızlar bebegim 2aylik olcak ne zaman goz temasi kurdunuz size guldu 😂artik oyle olsun istiyorum ya😂
Mlkmhrrm Ruzgo35 5.ayda tam anlamı ile bakıp gülüyor ismi ile hitap ederseniz meyvesini de alırsınız 5.ayda ☺️
JaneAusten Ruzgo35 Benim bebeğim 2.ayına doğru gülümsemeye başlamıştı. Şimdi 4,5 aylık kıkır kıkır sürekli gülüyor ☺️
Ruzgo35 Mlkmhrrm hemn olsun istiyorm ya konusuyorm bana bakiyo bsyler yapiyo ama artık anlasin istiyorm😂
Mlkmhrrm Ruzgo35 hemen olmuyor bende isterdim hemen olsun diye ama kendileri ne zman isterse gelişimleri çerçevesinde tabi yapıyorlar hatta canları istemezse duymamış gibi yapıyorlar bizimki öyle mesela canı isterse dönüp gülüyor yoksa yırtın bakmıyor 🤣
Ruzgo35 JaneAusten benimki bni dinliyo bn kosunca ama gulmeyi kndi yatinca yapiyo kndi kendine guluyo😂
Babyege Ruzgo35 bebeğim 2 aylık ve konustugum da göz teması kurup gülümsüyor ben sürekli konusuyorum ılgısını cekmeye calısıyorum artık daha guzel tepkıler verıyor
Bebegimm1 Ruzgo35 2bucuk aylikken di galiba suan 4 aylik genellikle yuzume baktiginda guluyor sabah uyaninca gulumseyerek uyaniyorz 😁
aselrigel Ruzgo35 benimki konuşurken gözlerime bakarak gülüyordu diyordular ki bebekler görmez diye ama o görüyordu direk gözüme bakıyordu konuşunca cevap bile vermeye çalışıyordu 4 aylıkken enne diye ağlamaya başladı
Petitom Ruzgo35 benim bebeğim doğduğundan beri gülüyor 😂 tam ne zaman bilmiyorum ama benim bebeğim çok erken başladı şimdi altı aylık çok güleç bir bebek biraz fıtratla ilgili galiba
Ruzgo35 aselrigel bnmkide goruyo ogun sacimi yapiyodm aynanin karsinda oda yatagin ustndeydi bi baktim bni izliyo 😂😂😂cok etkilnmstim