Ipekk biz de 4.ay kontrolüne bülent beye gittik. O kadar hızlı konuştu ki ya zamanı yok yoğunluktan ya da ezbere konuştu ve bir iki soru sordum. Ben anlattım dedi cevap vermedi açıkcası güzelyalıda süleyman hoca daha sabırla dinliyor bu hafta o yoktu diye gittik methini duymuştum ama pek beklediğimi bulamadım galiba. Alanında iyi olduğu kesin ama ben iletişimini eksik buldum nacizane? Sizce nasıl,ilgili mi?