Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum. Tüm okullar kapanırken biz hep açık kaldık. Engelli bireylerin bağışıklığı düşük olmasına rağmen, serviste üst üste gelmelerine rağmen kapatmadılar. Umarım bu sefer kapatılır. Patronların para kazanma uğruna engelli canlarımız riske atılıyor.