Sdka çok kısa uyuduğu için zor oluyor galiba sizin bir yerde okumuştum ya da duydum hatırlamıyorum şu an ama ilk 15 dk da bebeğin hafifçe yüzüne dokunarak yada uyandırmayıp hareket etmesini sağlayacak şekilde yapıp uyku geçişini kolaylaştırmak gerekiyormuş oğlum özellikle akşam uyuduğunda ilk 30 dk 45 dk arası çığlık atıp ağlayarak uyanıyor emziğini verip sakinleştirmeye çalışıyorum olmazsa kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum bazen uyuyor bazen uyanıp uyumuyor öyör olunca 1,5 saat kadar oyun oynuyoruz tekrar yatırıyorum