ikramiray44 merhaba anneler bebegin 22 aylık babasından gelen içe basma var sizdede boyle bir durum oldumu hangi ayakkabıyı önerdiler bana ortopedia markasını öner doktor ama yorumları okudum cok kötü diyorlar yardımlarınızı bekliyorum