Tabiki normal sütünün yaradığını iyi beslendiğini gösterir kaka yapmazsa kork asıl ☺️ kaka yapandan korkma bizde yaşadık onları o sesi duydukça mutlu olurdum ben 🤣 altını değiştirirdim temiz bezi koyardım cortttt bide ona yapardı 🤣 öyle öyle ilk zamanlar kaç tane bezimiz ziyan oldu 🤣 hey gidiii