Ebru-Yusuf2020 3.5 aylık bebeğim var ve hiç uyumuyor bu sıralar ne yapmam lazım internette anason verin diye yazmıslar veren anneler var mı zombi gibiyim yarım saat bile uyumuyor ne yapmam lazım acil yardım lütfen
BademsMam Ebru-Yusuf2020 bebeğinize hiçbir şekilde bitki çayı vermeyin! Bitki çayları yetişkinler içindir. Bir bebeğin vücudu anason veya başka bir çayı öğütemez. Verenlerde yanlış yapıyor. 3 aydan sonra zaten her bebeğin uyku problemi başlıyor. Benim bebeğimde 4. Ayından beri 1 saatte 1 uyanır uyumaz herkesin bebeği öyledir. Şuan 9 aylık hala öyle bir problemide yok. Lütfen öyle bitki çaylarına falan veya bir ilaca yönlenmeyin bu geçici bir durum sadece sabır gerekli
BzeynepC Ebru-Yusuf2020 eminim her seyi denemissinizdir. Kovaya ilik su doldurup icine sokun. Bol masaj. Surekli yere yuzustu kontrolunuzde birakin. Kendiniz kimyon demleyip icin. Gazi varsa ne yaparsaniz yapin uyumuyor. Kizim 3 ay gazli ve kolikti
Bsbuss ay da uyku gerilemesi oluyor benim kızımda 3 buçuk aylık oda şu sıralar çok kısa uyuyor. Uykuya dalamıyor. Belki bu sebeptende olabilr
Ebru-Yusuf2020 Bsbuss doğduğundan beri öyle bebeğim doğru düzgün uyumaz 3.5 aydır anason versem mi diye düşünüyorum siz ne yapıyorsunuz?
Bsbuss Ebru-Yusuf2020 doğduğundan beri ise bilemedm. Benim bi kaç gündür böyle olduğu için bişey yapmıyorum geçici bi süreç olduğu için
Hanifeklyc1 Ebru-Yusuf2020 2 tatlı kaşığı verdim 1 de yattı 5 25 de kalktı bir kere emmek için uyandı sonra geri yattı gazını kendi çıkardı rahatladı
Ebru-Yusuf2020 BzeynepC evet denemediğim yol kalmadı sürekli bi ağlama krizi uyku yarım saat bile yok beşigi sallayinca 10 dk kestiriyor o kadar
Ebru-Yusuf2020 BzeynepC evet kolik bir bebek benimki hem kakasini da yapamiyor bazen gaz iyi çıkartıyor bazen yapamiyor masaj yapiyorum sürekli beni istuyor babasında bile durmuyor duşumu bile zor aliyorum bebegimi birakacak kimse de yok babasinda durmuyor ki baskasinda dursun
Nilsu0512 Benim kızımda öyleydi ne uyuyor nede kucak dışında bi yerde duruyordu 4 ayını geçince yavaş yavaş uyku düzeni oturmaya başladı. Lütfen biraz sabır masaj ılık duş iyi gelecektir 🙏
Ebru-Yusuf2020 Nilsu0512 inşallah biz de düzeliriz çok bitkinim bebeğimi bırakacak bi yer de yok herkes uzakta Allahım yardım et bana yarabbim
BzeynepC Ebru-Yusuf2020 benimki de oyleydi. Neler allahtan 3 ayda atlattik darisi size insaallah. Kac cesit gaz damlasi kullandim. En son cay kasigi ile demledigim kimyondan veriyordum.
Nilsu0512 @Ebru-Yusuf2020 bende öyleyim canım kimsem yok kendim bakıyorum çok Yorgun’um halende tam düzeldi sayılmaz ama sabır 🙏