Bebeğim de inek sütü proteini ve yumurta alerjisi var ek gıdaya başladık. Ama ağzına ne versem yutmadan dilinin üzerinde bekleterek kafasını titretiyor ve gözleri dolu dolu oluyor sonra ya öğürüyr yada ağzından atıyor. Çiğnemeyi zaten bilmiyor. Neşeli zamanını bekliyorum çok aç ya da tokken de vermiyorum uykusu varken de tattırım yaptırmıyorum. Bu bebek nasıl alışacak yemeğe çok umutsuzum, önerisi olan tecrübeli annişler yazarsanız sevinirim 🤗