Kızlar herkese hayırlı günler 9 ay önce normal doğum yaptım o gün her zamankinden dolu olduğu için hastanede kullanılmayan bi doğum masasında doğumum gerçekleşti daha yattığım ilk anda ben burda doğum yapamam hiç rahat değil dedim çünki cidden belim havada doğum yaptım ama katiyen dinlemediler bacağımın biri yukarda biri aşağıda çok zorlandım sanırım belimdede o zamandan kalan bi sorun var kuyruk sokumum ağrıyor ordaki kemik tuhaf ve çıkık gibi direk sert yerlere oturamıyorum ilk başta önemsedim ama artık sıkıntı yaşıyorum acaba ne olmuş olabilir bana😪