Sadecezeynep Kızlar sağdığım sütü en fazla ne kadar saklayabilirim bi de mochi ile sağıp biberona direk boşaltıyorum oda ısısında ısıtmadan versem bi sıkıntı olur mu
Cansuukoosee Sadecezeynep bende sütümü sağıp veriyorum ama illa ısıtıyorum biberona koyup sıcak suya koyuyorum biberon illa ısısını değiştiriyor. Eğer 3 saat içinde kullanmıcaksamda dolapta saklıyorum onuda aynu şekil ısıtıyorum
25moonlight2021 Sadecezeynep oda ısısında benfde ısıtmadan veriyorum. Oda sıcaklığında 3 saat, buzdolabında 3 gün, derin dondurucuda 3 ay saklayabilirsiniz