Bebeğim 10 ay 10 günlük. Kolik bir bebekti ama büyüdükçe aşırı huysuzlanıyor
Sağlık ocağına felan gidecek olsak ağzımdaki maskeyi gördüğü an çığlık çığlıga ağlıyor korkuyor, arabalardan da korkuyor , aracımıza bindiği an ağlıyor ama çığlık çığlığa… Mama sandalyesine oturmaz, bebek arabasına binmez hemen ağlar sürekli kucağımda durmak istiyor. Sırf bu yüzden dışarı cıkaramıyorum , özellikle bebek arabasına bildirip hava alsın biraz
diye gezdiremiyorum korkuyor mu anlayamıyorum ağlamaya bir başlıyor hiç düşmüyor benide strese sokuyor. Bebeği bebek arabasına binmeyen var mı ben bunlara nasıl alıstıracagım çocuğumu ? Kapının önüde olsa cıkaramıyorum sürekli ağlıyor , ben bu çocuğu hiç bir şeye alıatıramıyorum kucaktan inmiyor koliklik bitmedi gitti…