Defnezeynep1 stella evet var ama dersen ki eski telefonum vardı ona kurarım o zaman çok çok kullanışlı. Kendi kullandığın telefon da çok sorun oluyor.
Eylusunannesiii Ebrudgnclskn merhaba canim bende o kamerayi kullaniyorum ama bildirim olayi bende mi yok ben mi yapamadim anlayamadım baska uygulamalara giremiyorum kizimi izlerken ciktigimda ses kesiliyo çünkü sadece o acik oluyo o yuzden 🤷🏼♀️
Ebrudgnclskn Eylusunannesiii kamera açıkken izleme ekranında üsteki uc noktadan)“ev gözetim asistan ayarları ” menüsü var ordan ayaklanıyor.dk si var 5 dk 10 dk da bir hareket ses analizi yapıp varsa bildirim geliyor.