Kesinlikle kamera derim ben. Bebeği yatırıyoruz sonra önümüzde açık duruyor ekran salonda. Yüzüne bir şey gelmiş mi, üstünü açmış mı, yüzüstü dönmüş mü bakabiliyoruz. Ben uyanıkken de kullanıyorum bazen mutfakta iş yapıyorsam. Telefonuna uygulamasını henüz yüklemedim onu da yapacağım. Ben evde değilken ne yaptığını görmek isterim :)