151020 canım bunların aynısını ben de yaşadım,geçecek diyenlere inanmadım kendimi yedim bitirdim,kayınvalidemden nefret etmiştim o aralar🙈😄okuldan gelirdim hiç gülmezdi,sevinmezdi. Hatta bi keresinde kayınvalidemle yanyana durup çağırdık ona gitti🤦🏼♀️ Harap ettim kendimi,kimse anlamıyordu herkese komik geliyordu. Herkes büyüdükçe geçer diyordu. nasılsa geçecek diye koyvermedim ama hep ilgilendim,berabersek ağladığında kayınvalidemin koşup almasına müsaade etmedim,kucağımda sakinleştirdim adım kıskanca çıkmıştı o dönem🙈😂 şu an 5 yaşında çok şükür gerçekten bana çokk düşkün bir kızım var. Herkesin içinde gelip beni öpen koklayan içine çeken bir kızım Allaha şükürler olsun 🤲🏼