Kızlar 2 buçuk ay oldu dogum yapalı dogum sonrası bebeğim yoğun bakımda kaldı ciğerinde su olduğu için sarılığımız 21 e kadar yükselmişti onun için yattık hastanede çok zor günler geçirdim çok ağladım ondan mı bilmiyorum şu sütü ne yaptıysam arttırmadım 40 cc 60 cc üzerine çıkamadık hep böyle mi gidecek sonradan sütü artan var mı mama kullanıyoruz ilave yetmediği için 😔