ben doğum yapalı 68 gün oldu da martın 27 sinde 3 4 gün lekelenmem oldu ama yogun degildi günlük pedlerle geçiştirdim bu pazar tekrar oldu dün banyo yaptim sabaha kadar bisey yoktu az önce tekrar olmus bu sefer günlük pedi doldurmuş
büyüklerim kırksonu olabilir diyor özür sayılırmış ama içim rahat etmiyor gibi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?Bu halde iken oruç tutup ibadetlerimi yapabilirmiyim yoksa adet başlamış olabilir mi