Kizlar dusunmekten uyuyamadim gece.bebegim 1 yasinda ama cogu seyi yapamiyor..yapamamasinin sebebide sozlerimizi konusmamizi anlamiyor olmasi.komut almaz hic.isaret parmagi kullanmaz.baba nerde desek babaya bakmaz aramaz..soylediklerimizi anlamiyor.goz temasi var ismine kafasi karismamissa bakar.ne bileyim her bebek kendine ozel evet ama neden yapmiyor diye tum gun dusunuyorum😔