3 aylık bebeğim var ve geçen hafta rota aşısı yaptrdık.Aşıdan sonra bağırarak ağlama ortaya çıktı daha önce asla yapmazdı.Dr aşınn yan etkisi olmayacağını olsa bile bir haftada geçeceğimi söylefi. Kızımın kakaso da yeşil ve sulu üşütmüş de olabileceğini dünüşüyorm. Bir saat aralıksz ağlıyo memeyi kabul etmiyo. Aşıdan mı yoksa üşütmeden mi karın ağrısı olduğuna emin gibiym çünkü acı çektiği belli oluyo ağlamasondan.başına gelen var mı ya da bi fikri olan