Nil_ay bizim ki 9 günlük bugün. Su gibi kakasını yapmıştı bezin içinde gidip geliyordu o derece sıvıydı. Fışkırtarak kusma ilkin şade süt gibiydi simdi bozulmuş peynir gibi geliyor yine çok. Acilde birşey yok yine de kan idrar verin dediler kan alamadı Hemsire canını acıttı bırakın diyerek çıktık oradan özele doktorumuz gittik kakasına kilosuna herşeyine bakıp normal dedi biraz akışına bırakmak gerekiyor sanırım çok takıyoruz