Happyhan 5 gunluk bebegimin bilirubin sarilik degeri 14.98 cikmis anneler kac olursa küveze yatar bilginiz varsa lutfen yazsn tesekkur edermm
aylinist Happyhan 17-18 olduğunda. Bizim en fazla 14.5 olmuştu. Takip edin fakat yatıralarak tedavi edilecek kadar yüksek olmadığı söyledi dr.
Supermother Happyhan bol bol emzlr iki saatte bir bizimde 14 dü emzirdim sık sık ertesi gün tekrar çağırdı düşmeseydi hastaneye yatıracaklardı düştü yatırmadılar
Alp Sorunuz evet ya da hayır yazılabilecek Türden değil. Bizimki 13tü. Aksama doğru 17 ye yükseldi ve her ihtimale karşı yatışı yapıldı. Hastanede gece 20 olmuştu. Ertesi günde çıkarıldı. Rica ederim.